pátek 1. června 2012

Upíří deníky na Nově

Na televizní stanici Nova začaly včera 31.5.2012 vysílat všem známý seriál The Vampire Diaries neboli Upíří deníky. Práva už měly koupené asi 2 roky, ale nějak jim to trvalo. Ale v 15:30 jsme se konečně dočkaly. Seriál sleduji v originále, takže mě zajímalo jak si poradí s dabingem. 

Dabing byl docela dobrý, a ti co seriál nesledují v angličtině s titulky nebo bez titulků, tak pro ně byl překlad skvělý. Pro ty co sledují seriál v originálním znění to byl takový nezvyk, ale myslím že si Nova s dabingem poradila dobře, i když mi k některým postavám hlas vůbec neseděl. Neseděl mi ze začátku hlas Eleny, protože byl hodně jiný, ale nakonec jsem si na něj zvykl. Zvykl jsem si ale na hlas Stefana a Damona který byl dobrý. Taky mi seděl hlas k Caroline ke které se takový hlas úplně hodí. A další postavy asi nemá cenu říkat, protože to zhodnotíte samy.

Upíří deníky můžete sledovat každý všední den na Nově od 15:30. Nevím jestli odvysílají hned i druhou a třetí sérii, ale stou třetí moc nepočítám. Zajímá mě taky jakou bude mít seriál u nás sledovanost, protože hodně lidí vidělo seriál v originále, a teď se třeba nebude dívat. A zde vám dávám ještě odkaz na stránku kde se můžete podívat kdo koho daboval (nejsou ta všichni, ale spíš ti hlavní): http://www.edna.cz/vampire-diaries/extra/oficialni-dabing.asp

A nakonec tohoto článku Vám zde dám ještě ukázku na Upíry s dabingem, kde si můžete poslechnout nějaké ty hlasy. A co říkáte na dabing vy? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat