neděle 24. června 2012

Pretty Little Liars - 3x04 Promo

Tak jako minule vám zde přidám proma na další díl PLL, tentokrát už 4. Vím že se tomuto blogu moc nevěnuji, ale právě není až tak nějak velká seriálová sezóna, tak myslím že od podzimu by to tu už mohlo být lepší, ale v létě se budu blogu taky věnovat, ale víc tomu knižnímu, tento je jen pro to, že mě baví seriály, a chtěl jsem se o ně s někým podělit, ale teď už k tomu PLL. Třetí díl jsem viděl teprve včera, protože jsem byl na třídním výletě na Moravu kde bylo hezky, a musím říct, že ta třetí série začíná být trochu psycho. Jak už Mona, tak třeba A, která je v této sérii jiná, a ještě horší. SPOILER Třeba ten mražák na konci třetí epizody, a v něm ta taška, ve které je podle mě Alisino tělo na kusy, nebo jak Mona začala úplně vyvádět jak tam byl ten Caleb. KONEC SPOILERU. Ale musím říct že tvůrci udělali sérii zajímavější, a to psycho tam je vážně děsivé, takže je chválím. Tak jak minule přidávám dvě videa, a to zase na originální a kanadské promo. Přidám taky jeden Sneak peek, ale je jich na YT hodně, tak si je pak můžete najít. Přeji vám příjemnou podívanou u sledování videí, a ještě jeden takový menší spoiler: v tomto díle uvidíme Mayina bratrance, a v celé sérii bude plno nových postav, které příběh hodně zamotají.



Žádné komentáře:

Okomentovat