sobota 16. června 2012

Pretty Little Liars - 3x03 Promo

Ve středu jste už mohli vidět druhý díl třetí série PLL, který byl dost zajímavý, ale víc se mi asi líbil ten první, ale sami posoudíte. Možná když se na něho podívám znovu, tak bude lepší. Chtěl jsem vám tu psát recenze na ty díly, ale nebyly by moc dlouhé, tak ještě uvidím. Pokud by byly tak by byly o celém díle, takže by byly plné spoilerů, takže by jste si to přečetli pouze kdyby jste viděli díl. Ale teď tu nejsme kvůli tomu. Na blog jsem už hodně dlouho nepřispíval (musím to napravit, ale teď moc nestíhám, tak doufám že to o prázdninách bude lepší) tak vám tu aspoň dám promo na třetí díl, který můžete očekávat už ve středu. Já ho bohužel uvidím až v pátek, protože budu na výletě, tak doufám že bude ale zajímavý.SPOILER Ti co viděli minulý díl, tak ví že děvčata ví že Jenna vidí, takže to teď bude hodně zajímavá, a jak jsem se dočetl na netu, tak jim to sama Jenna řekne v páté, možná už čtvrté epizodě.KONEC SPOILERU Přidávám jak originální, tak kanadské promo, protože jak už někteří z vám možná ví, kanadské někdy prozradí víc než originál.


Žádné komentáře:

Okomentovat